Kay Bojesen lanceert moderne, geüpcyclede versie van bekende klassieker
Kay Bojesen introduceert een nieuw, duurzaam familielid, dat wordt gemaakt van resthout dat anders zou worden weggegooid. Bekijk de speciale versie hier.
DoorBeer is jarig
De iconische beer van Kay Bojesen wordt 70 jaar. Om dat te vieren wordt er een moderne, geüpcyclede versie uitgebracht van de bekende klassieker, de Reworked Anniversary Edition.
Vorig jaar vierde het merk al de 70e verjaardag van de aap, en nu is het dus de beurt aan de populaire beer.
De jubileumbeer is gemaakt van resthout in een patroon van lichte en donkere kleuren. Dat maakt de vormen nog levensechter, en met het architectonische mozaïekeffect is de beer een echt designstatement.
Het duurzame uitgangspunt maakt de beer uniek. Daardoor zal hij zowel verantwoorde consumenten als Bojesen-verzamelaars aanspreken. Door resthout te gebruiken voor het mooie mozaïekpatroon geeft het merk materialen die anders zouden worden weggegooid een tweede leven. Bovendien ziet elke jubileumbeer er afhankelijk van de gebruikte houtsoorten anders uit.
De speciale uitgave wordt extra benadrukt door een jubileumstempel onder de voet.